Koszt dostawy
Przy zamówieniu do 16
wysyłka w ten sam dzień!
UPS (24 h) 22 zł / 27 zł |
|
Kurier InPost 19 zł / 22 zł |
|
Paczkomat 14 zł / 17 zł |
|
przedpłata / pobranie |
PRZESYŁKA GRATIS przy zamówieniu minimum 250 zł.
Zestaw naprawczy przekładni kierowniczej - reperaturka maglownicy - co zawiera?
Przekładnia Koyo czy ZF w VW Passat B5 - jak rozróżnić
PRZEJDŹ DO WYSZUKIWARKI USZCZELNIACZY - kliknij
TYPY USZCZELNIACZY | MATERIAŁ | ||
TYP BA |
NBR ACM AEM VMQ TFE/PTFE FPM F/A F/V NEM AU BIM ELE
DODATKOWE OZNACZENIA W KODZIE USZCZELNIACZY SL DRW RD RS X6 X7 SF |
||
Standardowa budowa wg DIN 3760 typ A. Zewnętrzna powierzchnia powleczona gumą. Możliwość stosowania w gniazdach o chropowatej powierzchni termicznej. |
|||
TYP B1 | |||
Standardowa konstrukcja z otwartą zewnętrzną obudową metalową do zwykłego montażu. Typ B wg DIN 3760. Stosowany w przypadku występowania dużych sił, wypychających uszczelniacz z gniazda. | |||
TYP B2 | |||
Standardowa budowa ze wzmocnioną zewnętrzną obudową metalową do zwykłego montażu. TYP C wg DIN 3760. Konstrukcja występująca zazwyczaj w dużych rozmiarach. Zastosowanie jak B1. | |||
TYP BASL | |||
Standardowy typ BA z dodatkową wargą przeciwpyłową (SL) przeciw umiarkowanemu lub średniemu zabrudzeniu z zewnątrz. Typ AS wg wg DIN 3760. |
|||
TYP B1SL | |||
Standardowy typ B1 z dodatkową wargą przeciwpyłową (SL) przeciw umiarkowanemu lub średniemu zabrudzeniu z zewnątrz. Typ BS wg wg DIN 3760. |
|||
TYP B2SL | |||
Standardowy typ B2 z dodatkową wargą przeciwpyłową (SL) przeciw umiarkowanemu lub średniemu zabrudzeniu z zewnątrz. Typ CS wg wg DIN 3760. |
|||
TYP B1BA | |||
Rozwiązanie łączące cechy uszczelniaczy typu BA oraz B1. | |||
TYP B1BASL | |||
Rozwiązanie łączące cechy uszczelniaczy typu BASL oraz B1SL. | |||
TYP BAB | |||
Uszczelniacz ciśnieniowy stosowany przy bardzo wąskich uszczelniaczach. | |||
TYP BABSL | |||
Uszczelniacz ciśnieniowy z dodatkową wargą przeciwpyłową przeciw zabrudzeniom z zewnątrz. Wykonanie stosowane przy bardzo wąskich uszczelniaczach. |
|||
TYP BAD | |||
Posiada cechy uszczelniacza BA ale nadający się do uszczelnień ciśnieniowych do 1,5 bar. | |||
TYP B1D | |||
Posiada cechy uszczelniacza B1 ale nadający się do uszczelnień ciśnieniowych do 1,5 bar. | |||
TYP BADUO | |||
Posiada cechy uszczelniacza BA lecz jest to uszczelnienie dwustronne. | |||
TYP B1DUO | |||
Posiada cechy uszczelniacza B1 lecz jest to uszczelnienie dwustronne. | |||
TYP BAOF | |||
Rozwiązanie konstrukcyjne bez zastosowania sprężyny. Do uszczelnień przy zastosowaniu smarów stałych. | |||
TYP B1OF | |||
Rozwiązanie konstrukcyjne bez zastosowania sprężyny. Do uszczelnień przy zastosowaniu smarów stałych. | |||
TYP COMBI | |||
Zespolone uszczelnienie stosowane przy wysokim zapyleniu, głownie w uszczelnieniach osi ciągników rolniczych i maszyn budowlanych. Duża odporność na zanieczyszczenia zewnętrzne. | |||
TYP RWDR-KASSETTE | |||
Kompletne uszczelnienie składające się z właściwego simmeringu i zintegrowanej bieżni oraz układu labiryntowego zabezpieczającego przed dostawianiem się zanieczyszczeń do uszczelnienia właściwego.Stosowane zazwyczaj w maszynach budowlanych i rolniczych pracujących w warunkach wysokiego zanieczyszczenia. |