- Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia, winien ten fakt zgłosić niezwłocznie do Sklepu. W przypadku reklamacji niezbędne będzie wypełnienie formularza – zgłoszenia reklamacyjnego, którego druk, po uprzedniej informacji od Klienta, zostanie do Niego wysłany pocztą elektroniczną (e-mail).
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- Zwrot towaru następuje na koszt Kupującego do siedziby ESIM Magdalena Skawińska-Sikończyk, ul. Cicha 6, 30-129 Kraków*.
- W przypadku zasadnej reklamacji, kwota brutto za reklamowany towar zostanie zwrócona Kupującemu w nieprzekraczalnym terminie do 14 dni roboczych gotówką lub na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem, ani na koszt Sklepu.
Szybki kontakt